showcase

Agenda Algemene Ledenvergadering

Datum van de Algemene Ledenvergadering is voor 2024 op 19 maart om 20:00 eetcafe De Lamoraal

Bezitters van oldtimers kunnen zich vanaf heden

inschrijven voor de Koningsrit op 27 april

2024 via de button op de site.

Kroonclub

De Kroonclub van Oranje

Het is altijd fijn om te weten dat je als vereniging kunt rekenen op goede vrienden. Daarom heeft Oranjevereniging Bergen een trouwe vriendenclub opgericht: De Kroonclub van Oranje. Zo’n 100 bedrijven, organisaties en particulieren hebben zich tot nu toe aangesloten bij de Kroonclub van Oranje. En daar zijn we heel erg blij mee. Want de organisatie van Koningsdag kost nu eenmaal flink wat geld. Daarom willen wij ook u vragen zich bij onze Kroonclub aan te sluiten.

Een flinke steun

Onze leden brengen iets meer dan de helft van ons budget bijeen en vormen daarmee de belangrijkste inkomstenbron. De rest van het budget moet komen van sponsors en donateurs. Dat betekent dat we niet meer zonder sponsors kunnen bestaan! Dankzij onze Kroonclub hebben wij meer financiële armslag. Ik wil benadrukken dat het natuurlijk niet echt een club is met verplichtingen. Het is vooral een blijk van waardering voor het werk van onze vereniging.

Uw voordelen

• Als u lid wilt worden van de Kroonclub van Oranje, willen wij u vragen uw bijdrage over te maken op onze Postbank/ING rekening: NL 54 INGB 0002 3958 21 t.n.v. Oranjevereniging Bergen o.v.v. Kroonclub van Oranje.  U bent dan automatisch lid. De jaarlijkse bijdrage is minimaal € 100,- en dat mag natuurlijk altijd ietsje meer zijn. Wat krijgen onze Kroonleden hier voor terug:
  • Het gehele jaar vermelding op de website van Oranjevereniging Bergen;
  • Grote naamsvermelding (eventueel met logo) in de speciale Oranjekrant die huis-aan-huis wordt verspreid in Bergen;
  • Naamsvermelding op een groot bord in de ledenwerfkraam tijdens 27 april;
  • Een uitnodiging voor de dagopening met deelname aan de oldtimerrit naar
  • Bergen aan Zee (koffie plus een oranjebitter);
  • Op verzoek maximaal 2 vrijkaarten voor het slotconcert van de Bergense Harmonie in de Ruïnekerk.

Als u besluit om lid te worden, dan horen wij graag van u van welke bovengenoemde opties u gebruik wilt maken. U kunt dit kenbaar maken via ons e-mailadres:

info@oranjeverenigingbergen.nl

Namens het bestuur van OV Bergen NH willen wij je bij voorbaat hartelijk bedanken voor uw bijdrage. Wij zullen het ook dit jaar goed besteden!

Jelle de Boer

(voorzitter OV Bergen NH)